• (Android) Geometry Dash Lite huijaa paljon rahaa

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Geometry Dash Lite ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Geometry Dash Lite IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ huijaa paljon rahaa ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Geometry Dash Lite 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Maailman paras peli oon pelannu tätä jo vuoden ja oon saanu kolme kenttää läpi. On myös modi jolla voi päästä kentä helpommin.

    Paras peli ikinä!!!!!!! Olen pelannut sitä vuosia, eikä se koskaan kyllästy, varsinkin jos saat täyden version. sen rahan arvoinen

    Päkä peli

    hieno peli, mutta syy miksi alentelen sitä, johtuu siitä, että kun pelasin tätä, näköni yhtäkkiä huononi. jos sinulla on silmät, jotka eivät ole kovin vahvat, en suosittele tätä, vaikka olen pelannut paljon pelejä, joissa sinun täytyy liikuttaa silmiäsi paljon. (Piano Tiles, 99,9 % on se, kuinka paljon olen pelannut tämäntyyppisiä pelejä).

    Vihaan sitä, koska uusia tasoja ei ole ja sinun on maksettava kaikista tasoista, joten 1-5

    Ärsyttää, kun joutuu alottamaan pelin lagin takia alusta..

    Hyvä peli, mutta antaa sille kaksi tähteä, koska se ei ole yhteensopiva chromebookin (tai ainakaan minun chromebookini) kanssa. Se käynnistyy ja voin painaa painikkeita, mutta se on vain tyhjä musta näyttö, jossa ei ole mitään. Jotenkin masentavaa, suoraan sanottuna. Korjaa tämä! <3

    Geometry Dash Lite Arcade maf

    En pääse ekaa levelii läpi. En tajuu mitä teen väärin

    Tää ei ota joskus mun painalluksia siks tää ärsyttää


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :